გამყიდველი აგზავნის მარშრუტის ქვითარს (ბილეთს) ელექტრონული ფოსტით 3 საათის განმავლობაში ჯავშანში მითითებულ ელ.ფოსტის მისამართზე. თუ ელფოსტა არ არის თქვენს შემოსულ შეტყობინებებში, შეამოწმეთ სპამის საქაღალდე, რადგან მეილები ხანდახან იქ ხვდება.
არ არის სპამში
თუ ის არ არის თქვენს სპამის საქაღალდეში დაჯავშნიდან 3 საათის შემდეგ, შესაძლოა შეცდომა დაუშვით თქვენი ელფოსტის მისამართის მითითებისას. დაუკავშირდით გამყიდველს, რომელთანაც დაჯავშნეთ თქვენი ბილეთი. ისინი ბილეთს გამოგიგზავნიან ელ.ფოსტის სწორ მისამართზე.
არ მახსოვს ვინ იყო გამყიდველი
- შეამოწმეთ ბანკის ონლაინ ქვითარი ან SMS შეტყობინება, რომელიც მიიღეთ გადახდისას. იქ იქნება გამყიდველის სახელი.
- იპოვეთ გამყიდველის საკონტაქტო ინფორმაცია და დაუკავშირდით მათ.
- უთხარით მათ თქვენი სახელი და გვარი, მოგზაურობის თარიღები და დანიშნულება.
- გამყიდველის მხარდაჭერის გუნდი იპოვის თქვენს ჯავშანს და გამოგიგზავნით თქვენი მარშრუტის ქვითარს სწორ ელფოსტის მისამართზე.
თუ ჩვენი დახმარება დაგჭირდებათ, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ. ჩვენი საკონტაქტო ინფორმაციის მოძებნა შესაძლებელია გვერდის ბოლოში ბლოკში "დაგვიკავშირდით". აღწერეთ თქვენი პრობლემა და დაურთეთ ბილეთი თქვენს შეტყობინებას. ბილეთის პოვნა შეგიძლიათ იმ ელ. ფოსტის მისამართზე, რომელიც დაჯავშნისას მიუთითეთ. ის ჩვეულებრივ 3 საათში შეიძლება მიიღოთ.