მოგვწერეთ
ყველა სტატია /

ბილეთი არ მიმიღია. რა უნდა გავაკეთო?

გამყიდველი აგზავნის მარშრუტის ქვითარს (ბილეთს) ელექტრონული ფოსტით 3 საათის განმავლობაში ჯავშანში მითითებულ ელ.ფოსტის მისამართზე. თუ ელფოსტა არ არის თქვენს შემოსულ შეტყობინებებში, შეამოწმეთ სპამის საქაღალდე, რადგან მეილები ხანდახან იქ ხვდება.

არ არის სპამში

თუ ის არ არის თქვენს სპამის საქაღალდეში დაჯავშნიდან 3 საათის შემდეგ, შესაძლოა შეცდომა დაუშვით თქვენი ელფოსტის მისამართის მითითებისას. დაუკავშირდით გამყიდველს, რომელთანაც დაჯავშნეთ თქვენი ბილეთი. ისინი ბილეთს გამოგიგზავნიან ელ.ფოსტის სწორ მისამართზე.

როგორ დავუკავშირდეთ ბილეთების გამყიდველს
შეიყვანეთ ავიაკომპანიის ან სააგენტოს სახელი საკონტაქტო დეტალების სანახავად

არ მახსოვს ვინ იყო გამყიდველი

  1. შეამოწმეთ ბანკის ონლაინ ქვითარი ან SMS შეტყობინება, რომელიც მიიღეთ გადახდისას. იქ იქნება გამყიდველის სახელი.
  2. იპოვეთ გამყიდველის საკონტაქტო ინფორმაცია და დაუკავშირდით მათ.
  3. უთხარით მათ თქვენი სახელი და გვარი, მოგზაურობის თარიღები და დანიშნულება.
  4. გამყიდველის მხარდაჭერის გუნდი იპოვის თქვენს ჯავშანს და გამოგიგზავნით თქვენი მარშრუტის ქვითარს სწორ ელფოსტის მისამართზე.
როგორ დავუკავშირდეთ ბილეთების გამყიდველს
შეიყვანეთ ავიაკომპანიის ან სააგენტოს სახელი საკონტაქტო დეტალების სანახავად

თუ ჩვენი დახმარება დაგჭირდებათ, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ. ჩვენი საკონტაქტო ინფორმაციის მოძებნა შესაძლებელია გვერდის ბოლოში ბლოკში "დაგვიკავშირდით". აღწერეთ თქვენი პრობლემა და დაურთეთ ბილეთი თქვენს შეტყობინებას. ბილეთის პოვნა შეგიძლიათ იმ ელ. ფოსტის მისამართზე, რომელიც დაჯავშნისას მიუთითეთ. ის ჩვეულებრივ 3 საათში შეიძლება მიიღოთ.

დაგეხმარათ ჩვენი სტატია?
ჩვენთან დაკავშირება
შედით, რომ დაუკავშირდეთ მხარდაჭერას